Support
Utbildningsportalen
Vanligt förekommande frågor
Jag har inte fått någon inbjudan till utbildningsportalen
Om du vet av dig att ert företag är registrerat i utbildningsportalen och er administratör säger att ni bör ha fått inloggningsuppgifter vänligen kontrollera då att adressen noreply@cloudplanning.se inte hamnat i skräpposten. Om du fortfarande inte hittar inbjudningslänken via mail, hör då av dig till din administratör som kontrollerar om du verkligen är registrerad med rätt mailadress. Om problemet kvarstår be då din administratör att kontakta supporten via kontaktformuläret för vidare undersökning.
Jag kommer inte in med mina angivna inloggningsuppgifter
Kontrollera din mailkorg ifall du fått nya inloggningsuppgifter till utbildningsportalen (kontrollera även skräppost). Kommer du fortfarande inte in ber du din administratör att nollställa ditt lösenord och inväntar nya inloggningsuppgifter via mail. Fungerar det fortfarande inte kontakta då supporten via kontaktformuläret för vidare undersökning.
Hur använder jag som registrerad användare tjänsten?
Hur registrerar man sig för tjänsten och hur kommer man igång?
Kan man ha flera utbildningar och kan man specialanpassa utbildning för just vårt företag?
Information
Support
Har du som befintlig kund problem med inloggning, användarnamn eller lösenord kontakta först ansvarig på ditt företag för att få hjälp med ditt problem.
Kolla också igenom FAQs ovan till din tjänst som svarar på dem vanligaste problemen och funderingarna.
I övriga ärenden är du välkommen att maila oss ditt supportärende.
Skicka ett mejl till support@cloudplanning.se där du anger vad ärendet gäller, ditt namn, företag samt ditt telefonnummer eller använd vårt kontaktformulär.
Vi kan nås helgfria vardagar mellan kl. 08.30-16.30.
Hitta till oss
Vi finns i fina lokaler i Sundsvall hamn. Kom gärna in på en kaffe (eller te…) och diskutera dina behov!
Adress: Nya hamngatan 21
852 29 Sundsvall