Framtidens kommunikations- och ärendehanteringssystem
Information
Företagsportalen
Framtidens kommunikationslösning bygger på två sammankopplade plattformar, en administratörsdel som är uppbyggd i Office 365 och som ger möjlighet till att administrera alla delar i den gemensamma lösningen som utgör företagsportalen. Den andra delen, användardelen är uppbyggd som en applikation, som med fördel används i mobilen (men självklart även kan användas i vanlig dator- eller surfplattemiljö).
Våra paketlösningar
Allmänt
Baspaket
I vårt baspaket till företagsportalen ingår nedanstående delar:
Nyhetsdel
Produktspecifikationer
Policys och rutiner
Krishantering
Förslagslåda
Användar-register
Pris: 50 kr per användare och månad.
minst 20 st användare/kund. Avtalstid: 36 mån.
Transport
Tilläggspaket
I företagsportalen finns också ett tilläggspaket transport, särskilt anpassat för transportföretag innehållande nedanstående delar:
Avvikelsehantering kör- och vilotider
Kräver även IDHA online.
Felrapportering till fordonskontroll, formulär
Automatisk körkortskontroll
Mail till närmaste chef. Direkt koppling till trafikverket, sker en gång/dygn.
Fordonslarm, hantering
Kräver teknikpaketet.
Utbildningsportal
Digitalt rum att administrera utbildningarna.
Lönespecifikationer, integrationsmodul
Idag endast tillgängligt till Kontek.
Avvikelse/incidenthantering (Skadestop plus)
OBS! Extern lösning tillsammans med Trygg Hansa.
Pris: 50 kr per användare och månad.
minst 20 st användare/kund. Avtalstid: 36 mån.